Publicidad
Deportes · 26 de Julio de 2011. 18:20h.

Trias quiere que el Espanyol vuelva a Barcelona

Presenciará el Ciutat de Barcelona y dice que "lucharé para que tenga la sede social en la ciudad"

Trias quiere que el Espanyol vuelva a Barcelona

Trias, con la comitiva del Espanyol, durante la presentación del Ciutat de Barcelona

El alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha recibido en el Ayuntamiento a una comitiva del RCD Espanyol, encabezada por el nuevo presidente, Ramón Condal, y ha participado en la presentación del Trofeo Ciutat de Barcelona, que este miércoles enfrenta al equipo blanquiazul con Boca Juniors.

Trias, tras la polémica suscitada a raíz de unas palabras suyas en un documental, en el que afirmaba que era una "desgracia" tener un yerno del Espanyol o del Real Madrid, ha afirmado durante el acto que "lucharé para que el Espanyol tenga su sede social en Barcelona. Es un club de la ciudad y lo debe seguir siendo".

El alcalde también ha confirmado su presencia en el partido de este miércoles en el estadio de Cornellà-El Prat y ha comentado que el equipo blanquiazul "recibirá todo el apoyo del Ayuntamiento y el mío personal. Estaré en el Estadio para simbolizar este apoyo".

Publicidad
Publicidad

22 Comentarios

Publicidad
#13 Fran, Llinars, 29/07/2011 - 01:29

En una competicio entre la culerada de per aqui i en Tries no se qui guanyaria la copa dels bocamolls.

#12 Montecristo, Illa d'If, 28/07/2011 - 10:27

Amb lo que ha costat que marxessin, despres de menysprear des de sempre a l'Ajuntament, a TV3, a Catalunya, ara només faltaria que Trias demani que tornin.

#12.1 Raquel Duran, Balaguer, 28/07/2011 - 18:07

Ara menyspreen a Cornellà i faran el teatre de ficar les oficines a BCN per no dir que son de Cornellà...ridícul No hi han Condis a BCN doncs no se que més volen aquestos resentits.

#11 Jordi, Teià, 27/07/2011 - 12:54

Sr. Trias, perquè s'arrossega davant d'aquests inadaptats anti-catalans? D'acord que a la seva família, probablement el 80% son de l'espanyol. Però no cal que fagi el ridícul amb declaracions d'aquests, ni que vagi a Cornellà a rebre insults, home. Dignitat, home. Ni que sigui pel càrrec.

#11.1 Faithless, Barcelona, 27/07/2011 - 16:54

Jordi de Teià, no sé si tu ets un inadaptat i un anticatalà, però et puc assegurar que jo que sóc soci de l'Espanyol faig molt més per Catalunya i la seva llengua que tu amb el teu carnet del Bar$a si és que el tens.

#10 HRC, BCN, 27/07/2011 - 11:44

Sr. Trias; és que Barcelona no té problemes més importants per a resoldre que preocupar-se d´on té la seu l´Español?.
No cal que s´abaixi més els pantalons, home, que ja n´hi ha prou!.

#9 jajajajaa, barcelona, 27/07/2011 - 09:57

ara la ximpleria del Trias ens costara un bonic local social coste zero molt be maco