Publicidad
Deportes · 3 de Julio de 2011. 15:39h.

Sánchez Llibre: "Trias no puede decir que es el alcalde de todos"

El presidente del Espanyol dice que "nunca quisiera tener un suegro como él"

Sánchez Llibre: "Trias no puede decir que es el alcalde de todos"

Una imagen de Sánchez Llibre en la 'mongetada' de Argentona. (Foto: rcdespanyol.com)

El presidente del RCD Espanyol, Dani Sánchez Llibre, ha contestado al alcalde de Barcelona, Xavier Trias, quien en un documental dijo que sería una "desgracia" tener un yerno espanyolista o del Madrid. "Prácticamente no puede decir que es el alcalde de todos porque los pericos que viven en Barcelona lógicamente le tendrán un rechazo", ha asegurado en Argentona, con motivo de la mongetada blanquiazul.

"Desde el momento que te dicen que tener un yerno perico es una desgracia, yo en ningún momento de mi vida quisiera tener un suegro como él porque no sé lo que es peor", ha remachado Sánchez Llibre.

El máximo dirigente del club de Cornellà-El Prat ha añadido que "yo si votara en Barcelona, aunque su partido me es muy simpático, difícilmente como perico le daría el voto".

Publicidad

20 Comentarios

Publicidad
#14 Marc Sabatés, Barcelona Catalunya //*//, 05/07/2011 - 17:07

VAIG A CREAR ELS CATALANS DE MADRID FC ! !

#13 Bacus, Sort, 05/07/2011 - 16:54

Cada vegada que fan la mongetada els gasos els hi pugen al cervell i diuen un grapat de xorrades, entre d'elles que l'Español es un club català.

#12 Meguis, Mollet del Valles, 04/07/2011 - 12:02

Dani, què més et dona?. Si no sou un equip de Barcelona...com a màxim del Prat o de Cornellà. Què t'has oblidat, potser?. Tens mala memòria, no?. Per cert, sí que votaries al partit del Trias, tenint en compte que et jugues el càrrec del teu germà...

#11 FINSELSCOLLONS, MIERDALONA, 04/07/2011 - 11:44

PERICOS NI EL CLUB NI VUESTRO PRESIDENTE SON O VIVEN EN BARCELONA, DE COÑO OS QUEJAIS DEL ALCALDE DE BARCELONA, SINO ES VUESTRA CIUDAD !!!!!

#11.1 Gerard, Basilea, 04/07/2011 - 13:04

Si no som de Barcelona (RCDE de Barcelona i fundat a BARCELONA i per un BARCELONÍ) llavors que no parli de nosaltres l´alcalde DE BARCELONA (Ciutat sense aeroport).

#11.2 Pere, Palau-solità i Plegamans, 04/07/2011 - 21:32

Per a Gerard, no simplifiquis, quan tu dius RCDE amagues el següen "Real club deportivo español", en castellà, Real (títol concedit per Alfons XIII), lo de "Barcelona" va venir després.

#10 Sebastià Dalmau, Barcelona, 04/07/2011 - 10:56

Quina manera de perdre el temps, amb aquesta bajanada!
A Catalunya, ara, hi han coses més importants per gastar-hi energia que aquesta poca soltada.
Au va! Espavilem tots, que ens les estan foten per tots el cantons.