Publicidad
Deportes · 20 de Agosto de 2012. 18:10h.

Rosell responde a la Federació Catalana por suspender la Supercopa

"El Barça iba con jugadores catalanes y de forma gratuita"

Rosell responde a la Federació Catalana por suspender la Supercopa

Rosell, durante el congreso de peñas. (Foto: fcbarcelona.cat)

El presidente del FC Barcelona, Sandro Rosell, ha criticado a la Federació Catalana por haber suspendido la Supercopa de Catalunya, después de saberse que el equipo de Tito Vilanova no jugaría ante el Espanyol con sus mejores futbolistas.

El máximo dirigente azulgrana, en el XXXIII Congreso Mundial de Peñas, ha remarcado que "el Barça iba". "El Barça iba con jugadores catalanes", ha remachado.

Rosell ha añadido que "lo que pasa es que parece que querían que no fuéramos con los jugadores catalanes, querían que fuéramos con otros jugadores que no eran catalanes".

"El Barça iba e iba con jugadores catalanes a la Supercopa de Catalunya y de forma gratuita. Con los jugadores que decide nuestro entrenador, faltaría más. No creo que la Federació Catalana tuviera que suspender la competición", ha concluido.

Publicidad
Publicidad

14 Comentarios

Publicidad
#9 spanish, Madrid, 21/08/2012 - 16:14

62000 cules el van votar la culpa es de Madrid

#8 ton, sallent, 21/08/2012 - 11:55

jo crec que al sr. Rosell, després de totes les batzegades que ens van fotre tota la claca de Madrid i ens ho varem estar mirant fent cara de "senyors", ja no te la més mínima credibilitat a tota la gent del Barça

#8.1 LLUC, BARÇA more than a club, 22/08/2012 - 09:48

Ton, ens deixes als socis del Barça decidir qui té credibilitat o no ? Gràcies. La "gent" del Barça com dius no és la que ha de decidir la credibilitat del President, l´ha de decidir el "soci" del Barça que és molt diferent. Els socis ens rasquem la butxaca, la "gent" com tu, no.

#7 marta, Girona, 21/08/2012 - 11:07

I pensar que varen ser els socis del Barça els que el varen fer president..........................

#7.1 LLUC, BARÇA more than a club, 22/08/2012 - 09:45

Marta, faltaria més, o potser havies de decidir-ho tu qui és President del Barça ? Sortosament som un club esportiu privat i nosaltres decidim. Si no t´agrada, et fas sòcia i et presentes a la presidència.

#6 Claüc, Sabadell, 21/08/2012 - 08:30

Cada vegada que el Rosell obre la boca és per insultar els catalans.

Ens diu "gràcies li hem de donar perquè hiparticipava de forma gratuïta"
O sigui, que ens està insinuant que a sobre li hauriem de pagar per participar en una competició catalana!

#6.1 LLUC, BARÇA more than a club, 22/08/2012 - 09:41

És clar que si, Claüc. Si voleu veure els millors jugadors del món (campions mundials, campions europeus, pilotes d´or ...) heu de pagar. Via fent-vos socis, via canals de tv de pagament, via compra d´entrades. Què és això d´utilitzar el patrimoni dels demés per fer caixa com vol fer la FCF ?

#4 xaviacus, LH, 20/08/2012 - 23:20

el senyor Rosell insulta la inteligencia.

#4.1 LLUC, BARÇA more than a club, 22/08/2012 - 09:46

I tu, no diguem.