Publicidad
Deportes · 17 de Octubre de 2012. 00:59h.

Nadal: "Siempre he visto a Catalunya como una parte de España"

El tenista dice que no se ve compitiendo en la Davis contra "alguno de mis mejores amigos"

El tenista Rafa Nadal ha señalado que "yo siempre he visto a Catalunya como una parte de España", durante una entrevista con Ana Pastor en la cadena CNN.

El mallorquín ha explicado, cuando se le ha preguntado sobre el trasfondo político del último Barça-Madrid, que "cuando acude público en un estadio es libre de expresar lo que uno siente. La libertad de expresión de cualquier persona es primordial".

Sobre la posible independencia de Catalunya, Nadal ha remarcado que "yo siempre he estdo muy cercano a Catalunya; yo soy del Real Club de Tenis Barcelona, hablamos la misma lengua ... para mí es complicado imaginar una situación así, quizás yo compitiendo en la Copa David contra alguno de mis mejores amigos".

"No me imagino algo así, pero no soy nadie para decir si esto debe ser o no debe ser así. Yo siempre he visto a Catalunya como una parte de España y sería una situación extraña, pero no sabemos lo que puede pasar", ha remachado.

Nadal ha añadido, en referencia al hecho de jugar la Davis contra tenistas catalanes, que "no sé si lo veo posible o no posible, pero se me haría raro y evidentemente a mí no sería una situación que me gustara, pero... "

Nadal, en una foto de archivo
Publicidad
Publicidad

42 Comentarios

Publicidad
#37 Ricard, Reus, 20/10/2012 - 14:02

Nadal, el patriota espanyol que tributa entre Mònaco i Euskal Herria. Quins bé molts! :)

#36 Johan, Sants, 19/10/2012 - 20:02

pero si ja ho estas fent Rafa, el tennis es un contra un o dobles...estas pixant fora de test i ho saps,juga a tennis que ets el millor pero no diguis vajanades

#35 Lluís Llopis Casals, Manlleu, 18/10/2012 - 08:53

Que simpàtic el nen, tan espanyolet i la pasta, més enllà del Pirineu.
Tu no tens cap dret a parlar de Catalunya, parla de la teva Espanya tan com vulguis i digues on tens la pasta. Fals, més que fals. I, com no podia ser d'altra manera, madridista. Tens totes les virtuts, nen.

#34 antoni51, badalona, 17/10/2012 - 19:25

o sia que els rivals no espanyols son enemics?

#33 Mariona, Rubi, 17/10/2012 - 17:02

Em sembla bé el que diu en Nadal. Tothom te
dret a sentir-se del lloc on el cor l'hi mana.
Deixeu-me fer però una pregunta maliciosa:
Els seus impostos, sr. Nadal, els paga a
Catalunya, Espanya o a l'extranger? Per què
en aquest cas hauria de declarar-se ciutadà
del mon.........

#33.1 Fran, Llinars, 17/10/2012 - 19:27

Vols dir que si s´haguès declarat pancatalanista faríes aquesta pregunta?. Àngel Colom ha tornat ja els diners que li va deixar Fèlix Millet?.

#33.2 joancatala, Castellbisbal, 17/10/2012 - 23:40

Em sembla molt encertada la reflexió de la Mariona i totalment defensiva la teva resposta Frank. Podries haver-li donat la raó, que la te, i a continuació parlar d´en Colom, Prenafeta i de qui tu vulguis i també la tindries. Aquest és un millonetis que paga menys impostos que la majoria de mortals!

#33.3 Fran, Llinars, 18/10/2012 - 00:49

Si aquest milloneti fos catalanista de ben segur que et donaría igual a on cotitzés els seus impostos. Aquest es el tema.