Publicidad
Deportes · 18 de Mayo de 2015. 17:59h.

"¡Madrid, cabrón, saluda al campeón!"

Los jugadores del Barça también celebran que el Espanyol se queda casi sin opciones de jugar la Europa League

"¡Madrid, cabrón, saluda al campeón!"

Los jugadores, celebrando la liga en el vestuario (Foto:fcbarcelona_cat)

Los jugadores del FC Barcelona celebraron el título de Liga en el vestuario del Vicente Calderón con cánticos contra el Madrid y alguna burla por la derrota del Espanyol, que ahora necesita una carambola para jugar la Europa League.

Tras el grito "campeones, campeones", los jugadores del Barça, según un audio difundido por Cuatro, se acuerdan de su eterno rival y repiten el grito de "¡Madrid, cabrón, saluda al campeón!".

Mascherano pregunta sobre el resultado de Madrid y dice: "¡Y encima el Espanyol se queda sin Uefa!". "Esta noche la vamos a liar", es otro de los gritos que se escuche en el interior del vestuario.

Publicidad
Publicidad

37 Comentarios

Publicidad
#15 BEJOTA, bcn, 20/05/2015 - 18:01

L'IGNORANCIA A CATALUNYA ÉS UN VIRTUT.N'ESTIC SEGUR QUE'L 90% DE 'LS CULÉS NO SABEN QUE'L R. MADRID FOU FUNDAT PELS GERMAN PADRÓS.(JA SÉ LO "EL Qiui'S DEL MADRID ÉS UN MAL PARIT") .

#14 edu, bcn, 20/05/2015 - 09:22

creo que sobra lo de cabro y mas en un medio de informacion. Luego pedireis respeto.

#13 Pa amb tomàquet i pernil ibèric , ll*ll s´esgota el conyàs, 19/05/2015 - 13:30

Més que complex d'inferioritat amb el Madrit, això és paranoia culé, has guanyat la lliga d'Espanya, doncs perquè mires cap avall? Després de la independència, sempre campions... de Catalunya.

#12 Pere, La Floresta, 19/05/2015 - 10:20

Ho celebren els jugadors i ho celebrem els socis i aficionats.
VISCA EL BARÇA !! CAMPIONS !!

#11 Jordi, Bcn, 19/05/2015 - 09:51

I aquesta es la representació de Catalunya?
Sou patetics cules.
Teniu una afició sardina tira caps de porcs destrossa camps Robeu allà on jugueu i a sobre ara fins i hotels jugadors insulten?
aneu a la merda vosaltres i la premsa culerda sensasonislusta

#11.1 Victor, Bcn, 19/05/2015 - 10:32

trunbo,respira,q només es un joc i et petarà el fetge amb tant d odi

#11.2 Pere, La Floresta, 19/05/2015 - 10:54

perico que vola perico a la cassola

#11.3 jordi, bcn, 19/05/2015 - 11:23

victor fa anys que ens coneixem... passa de mi i oblidem okis? si t'has passat a can cule pitjor per tu i la meva salut ja hem preocupare jo ok?
pere... prefereixo ser perico que vuela com dius tu que ser patetic cule.
mireu la gentussa que va rebre al fcb i veiurem que de catalans poc....

#11.4 Uri, periquito basta..., 19/05/2015 - 13:34

Jordi, patètic culé perque? Recordes l'últim derbi a Cornellà, a part dels moltissims càntics antibarcelonistes que vau fer, us barallaveu entre vosaltres. Abans d'ensenyar lliçons dona exemple... I per acabar, estàven en un moment privat dels jugadors, que vols fer-hi si tenim la premsa que tenim?

#11.5 Victor, Bcn, 20/05/2015 - 10:18

Jordi; malauradament per tú, continuo sent perico i amb molta honra, i celebro les derrotes del Barça però una cosa es traspassar límits, a més saps q tota la teva familia es culé...