Publicidad
Deportes · 20 de Julio de 2013. 21:19h.

Guardiola "quiere muchísimo" a Vilanova

"Lo de Tito es muy, muy duro para mí"

Guardiola "quiere muchísimo" a Vilanova

Guardioa y Tito

El entrenador del Bayern de Munich, Josep Guardiola, se ha referido en rueda de prensa en la recaída de Vilanova y ha dicho que "lo de Tito es muy, muy duro para mí. Es muy difícil para mí hablar de un amigo como Tito en alemán. Lo quiero muchísimo. Le deseo a él y a su familia lo mejor".

Guardiola ha querido de esta manera mostrar el apoyo hacia Vilanova, después de unos últimos días de declaraciones y contradeclaraciones. El técnico de Santpedor reprochó al club que utilizara la enfermedad de Vilanova para "hacerme daño". Pocos días después fue el propio Tito quien reprochó a Guardiola no haber estado a su lado cuando se estaba tratando en Nueva York.

Publicidad
Publicidad

27 Comentarios

Publicidad
#16 Pere, BCN, 22/07/2013 - 09:13

Gran Pep, després de que en Sandro i en Tito mentissin, ell com a persona que és i com a amic que va estar al seu costat a Nova York, no tant com els dos haurien volgut, surt i li dona un gran missatge de suport.

#16.1 LLUC, BARÇA more than a club, 22/07/2013 - 10:52

És una broma ? El barcelonisme no té aquesta visió ... i els verdaders socis del FCBarcelona encara menys.

#15 LLUC, BARÇA more than a club, 21/07/2013 - 20:52

Fixeu-vos en les paraules de Judes Pep : "això de Tito és molt dur, molt dur per a mi". Es pot ser més egòlatra ? No serà més dur per Tito ?

#15.1 Pere, BCN, 21/07/2013 - 23:05

Lluc, estàs malalt

Estàs proposat que en Pep digui "això del Tito és molt dur per a ell"?
O sigui, que manifesti que a ell tan li fot.

Es nota que ets anti culé o anti català i vols criticar el quí més ha fet pel Barça en els darrers anys.

#15.2 Santfeliuenc, Sant Feliu, 22/07/2013 - 08:47

El qui més ha fet pel Barça?, no creus que es a l'inrevés.....qui mes a fet per ell, a costa del Barça?...un senyor que no se'l pot contradir, i que per ell o es blanc o negre......i aqui can Barça, quassi sempre ho hem de veure gris.....en parlem a final de temporada

#15.3 Carles, Tarragona, 23/07/2013 - 14:45

LLuc, no sap el que dius.

#14 Santfeliuenc, Sant Feliu , 21/07/2013 - 17:40

?Amics, coneguts i saludats?, jo posaria al Pep en l?apartat de coneguts.., tindrà molts mes diners que ningú, però no es més ric qui més té, si no qui menys necessita..me?n fot els seus èxits esportius !!!, els seus valors humans, un zero !!!, estic decebut d?aquest milhomes...

#13 LeonAnto, Barcelona, 21/07/2013 - 16:24

Menudo insincero.

#12 Joan Besora, Lloret de Mar, 21/07/2013 - 15:39

Tots -i totes- els que aquí mostreu la vostra animadversió per el Guardiola, sense conèixer la "lletra menuda" de les seves relacions personals demostreu una categoria ètica ínfima. Els q ja tenim anys recordem el cas d' en Cruyff i el Reixac -sense malaltia- semblat a aquest. Mai més s'han suportat