Publicidad
Deportes · 9 de Febrero de 2012. 09:02h.

El Madrid quiere a Pochettino

En caso de que Mourinho abandone el club, según Punto Pelota

El Madrid quiere a Pochettino

Pochettino

El Real Madrid quiere fichar al entrenador del Espanyol, Mauricio Pochettino, en caso que José Mourino abandone el club blanco, según anunció 'Punto Pelota'. Pese a todo, la prioridad blanca seria la de retener al entrenador portugués, aunque diferentes fuentes apuntan que la intención de éste seria la de dejar el banquillo madridista al acabar la temporada. En ese caso, el técnico perico seria el "objectivo número 1", según el citado programa.

Su apuesta por la cantera, buena imagen y fútbol de toque serían algunos de los argumentos que esgrimirían los partidarios del argentino. Pochettino tiene contrato con el Espanyol hasta 2014 y siempre ha remarcado su vínculo con el Espanyol, club al que llegó hace casi 20 años.

Publicidad
Publicidad

32 Comentarios

Publicidad
#13 Albert, Barcelona, 09/02/2012 - 15:38

Punto y pelota les ha dit de l'alçada d'un campanar com per creure's res!! primer de tot falta que mourinho marxi i després que Pochetino hi vulgui anar.....Sense valorar la capacitat del pochetino (que no la conec massa) a mi m'extranyaria que florentino no fitxes un mediatic d'entrenador.

#12 L, SITGES, 09/02/2012 - 15:22

Llegeixo els comentaris, i semblen de pati d'escola, "i tu mes".
Espero que no marxi, i menys al madrid.
I en primer lloc, aquesta merda de programa que es punto pelota, que nomes serveix per donar gags a l'APM, com se li pot donar credibilitat!
PUNTO PELOTA = SALVAME

#11 LLUC, BARÇA , MORE THAN A CLUB, 09/02/2012 - 12:37

És normal que els clubs grans promocionin els entrenadors i jugadors dels filials. Mireu sinó quin equip entrenava abans en Pep.

#11.1 jordi, bcn, 09/02/2012 - 14:09

lucas , preocupet de el teu equip el robemcadapartit f.c. i deixen en pau que prou feina tens.
visca catalunya sense cules !!!!!!!!!!!!!!
el equip que dius que entrenaba el pep es el que va pujar de 3 a 2b robant totes les eliminatories?

#10 Gerard, Basilea, 09/02/2012 - 12:27

Definitivament, els culers són molt curtets !!! Sempre diuen el mateix. PENA em fan !!! Jojojojo

#10.1 Jaume, Arenys, 09/02/2012 - 16:58

mes pena fas tu, que pel que he llegit ets fora de casa treballant de paleta....

#8 Dolors, Barcelona, 09/02/2012 - 10:42

Culerots?, merengons?, pericons?, misèria i fanatisme. Hi ha una cosa que se'n diu ESPORT, i que no en teniu idea, a saber que teniu, on hi havia d'haver-hi un cervell.

#8.1 Saprissa, Sants, 10/02/2012 - 10:02

ja ho diuen ja q el futbol es una válvula de escape per la gent, pero potser q es frenin una mica abans de dir tantes bajanades