Publicidad
Deportes · 15 de Abril de 2012. 14:27h.

El Espanyol vuelve a ganar cinco jornadas después

Los de Pochettino ganan al Valencia (4-0) y mantienen su aspiración europea

El Espanyol vuelve a ganar cinco jornadas después

Uche ya es el máximo goleador del Espanyol

El Espanyol ha roto una mala racha de cinco partido sin ganar y vuelve a mirar a Europa tras golear al Valencia por 4-0 en Cornellà-El Prat. Cristian Gómez y Verdú en la primera parte y Álvaro Vázquez y Uche en la segunda han firmado una victoria en la que ha sido clave un grandísimo Sergio García.

El Espanyol ha tomado la iniciativa mientras el Valencia esperaba detrás para salir a la contra, pero todo ha cambiado cuando Sergio García, tras una jugada individual, ha hecho el pase de la muerte para que Cristian Gómez fusilara Guaita. Cinco minutos después, en el 29, Joan Verdú ha marcado el segundo con un disparo potente y lejano con la zurda que se coló por toda la escuadra.

Unai Emery ha hecho entrar Feghouli y Aduriz en la segunda mitad para tratar de darle la vuelta al marcador. Pero Sergio García ha aprofital una cesión mala de Guaita a Topal en la frontal para dar el tercer gol hecho a Álvaro, que había entrado por Weiss.

El cuarto ha llegado tras un pase genial de Víctor Sánchez que ha cazado Uche en la espalda de la defensa, que tras driblar Guaita ha marcado a placer. Con este gol el nigeriano, que llegó en enero, ya es el máximo goleador perico con seis goles.

Publicidad
Publicidad

9 Comentarios

Publicidad
#5 joan, girona, 18/04/2012 - 22:11

Mira Axel, abans de parlar de filials mire´t el teu que disfruta enviant el Girona i el Nàstic a segona com vàren fer en el seu dia amb el Figueres, deixant-se guanyar per el Bilbao B.
Catalunya són tots el equips catalans i no només el més ric.

#4 Axel, Barcelona, 16/04/2012 - 12:51

Ja podríeu jugar sempre així contra el Madrit, però es clar això seria mossegar al qui us dona de menjar.
I no us ilusioneu amb Europa, si total us eliminen sempre a la primera de canvi o arribareu a una altre final i la perdreu per penals. Quina pena em feu.

#4.1 JORDI, BCN, 16/04/2012 - 14:55

axel , i perque no el atco o el valencia no juguen igual contra el madrid o amb vosaltres? perque son el vostre filial.
podrem anar a europa o no pero al menys.... NO ROBEM COMPETICIONS AL CONTRARI ENS LES ROBEN.
ESPERO I DESITJO QUE EL CHELSEA US ELIMINI HO CELEBRARE AMB CAVA CATALA CHELSEA!!!

#4.2 Axel, Barcelona, 16/04/2012 - 18:23

Millor que l'obris amb la victòria del Bayern contra el vostre amo, o millor la victòria culé del clàssic.
Ja podeu plorar de ràbia els pericos, que és l'únic que sabeu fer.

#3 lopere, Castelló de Farfanya, 15/04/2012 - 23:12

Som-hi, som-hi equip i afició!!!!!!!
No se si anirem a Europa però s'ha de lluitar fins a l'ultim moment! Felicitats als campions juvenils!!!!!!!
La 7mana passada va sortir a Tv3 que el Farsa Juvenil ja era campió, doncs avui a menjar i a callar!
La millor cantera la de l'Espanyol!!*!!

#1 JORDI ANTICULE , BCN, 15/04/2012 - 16:03

caram e-noticies vosaltres possan com a noticia una victoria perica?
caram aixo es sorpresa!.
veieu cules...nosaltres guanyem al valencia 4.0 sense ajudes delñs de gris com vosaltres ahir enfront al levante el penal de torn per ajudar a k guanyeu.
GO CHELASEA GO!

#1.1 Pere. Català NO Espanyol, BCN, 15/04/2012 - 17:55

Jo també desitjo que no passeu de ronda a Europa. Ai, perdó, que no deixen a entrar a competicions europees a qualsevol.
Aneu a plorar a Espanya.

#1.2 GO CHELSEA GO!!, BCN, 15/04/2012 - 19:58

pere: avui que t'han donat per dinar ? Perque noi dius unes xorrades que sembla que t'ha sentat malament el tiveri:
mira soc perico catala i anticule i res hem fot mes orgullos de LES VEGADES QUE PERDEU PERQUE ELS ARBITS NO US REGALEN ELS PARTITS , EES POGUER CELEBRAR-HO.
CAT ES ESPANYA!

#1.3 Pere, BCN, 15/04/2012 - 20:53

#1.2

POGUER?? No t'entenc. Saps parlar i escriure el meu idioma o només saps l'espanyol?