Publicidad
Deportes · 3 de Octubre de 2012. 22:20h.

Condal no piensa dejar el Espanyol

Disuelve el consejo de administración pero se presentará a la reelección el 19N

Condal no piensa dejar el Espanyol

Condal, durante la rueda de prensa

El RCD Espanyol ha anunciado la disolución del consejo de administración del club y la convocatoria de elecciones para el próximo 19 de noviembre. A pesar de esta decisión, el presidente de la entidad, Ramon Condal, ha asegurado que se mantiene como máximo dirigente de la junta gestora y se volverá a presentar a los comicios.

De hecho, la reelección de Condal está garantizada porque cuenta con el apoyo del primer accionista de la entidad, Dani Sánchez Llibre, y él mismo es el segundo máximo accionista del Espanyol.

En este sentido ha indicado que "yo no me voy. Tengo la intención de volver a presentarme". "Tengo el apoyo total y las acciones de Dani. Me presentaré a estas elecciones y seguiré como presidente", ha remachado.

La junta gestora ha quedado integrada, además de Condal, por el vicepresidente Sergio Oliveró; el consejero delegado Joan Collet; y los consejeros Rafa Entrena, José Manuel Moya, Albert Garrofé y Blas Alascio.

Publicidad
Publicidad

16 Comentarios

Publicidad
#6 Albert, Barcelona, 04/10/2012 - 13:22

Caram, veig els pericos molt agressius contra els brcelonistes, menyspreu, insults, falta de respecte. Nanos, que el problema és vostre i només vostre, deixeu el Barça en pau, que bastant us ve a sobre.

#5 Jaume, Navàs (El Bages), 04/10/2012 - 08:40

Jordi, el dia que vàreu acceptar de convertir-vos en SA vàreu aprovar que el club no seria ja dels socis sinó dels accionistes i per tant el president no el voteu vosaltres sinó l'accionariat, en concret el nomenen Sànchez Llibre i Ramon Condal. Ningú més, vàreu fer un molt mal pas.

#5.1 Gerard, Basilea, 04/10/2012 - 09:36

L´Espanyol té uns 13.000 accionistes. Els culerots van votar si volien Qatar Fundation?. Pregunto. Pinten algo en els fitxatges?. Pinten algo en si el seu president protesta sobre els àrbitres?. Si viatja amb avió privat a l´Est?. Pinten algo en si es fuma o no es fuma?. Pregunto.

#5.2 Jaume, Navàs (El Bages), 04/10/2012 - 12:04

#5.1

Evidentment que pinten molt. El vot d'en Montal i d'en Laporta valen exactament igual que el vot del soci més modest del gol nord i del més ric de tribuna. No preval qui paga més, si el de tribuna o el del gol, preval la persona sigui quina sigui la seva condició. Pura democràcia. Ho captes?

#5.3 Enric, Barcelona, 04/10/2012 - 16:06

#5.1

Gerard
Home, fins on sé es vota a les Aseemblees, no? (això de Qtar, per exemple) On vius?
I els 13.000 que voten? Cancún? Vendre´s tot jugador mig bo? Vendre´s Álvaro Vázquez? Va, no facis riure... que pendreu mal

#4 Trol, Emolandia, 04/10/2012 - 08:35

Si es presenta Gaspart o Laporta els voto abans que a aquest...

#4.1 Perico, BCN, 04/10/2012 - 11:06

Es nota que ets culer i que tens un nivell molt baix per escollir presidents. Gaspar, Laporta (!) no cal dir gaire més! Els culers sou el que sou pel suport polític, si fos per presidents, no hi ha cap, que pugui ser recordat amb una mica de decència.Titelles que venen sense un duro pero surten rics

#4.2 Perico, BCN, 04/10/2012 - 11:06

Es nota que ets culer i que tens un nivell molt baix per escollir presidents. Gaspar, Laporta (!) no cal dir gaire més! Els culers sou el que sou pel suport polític, si fos per presidents, no hi ha cap, que pugui ser recordat amb una mica de decència.Titelles que venen sense un duro pero surten rics

#1 Jordi R, Matadepera, 03/10/2012 - 22:45

Això serà si els socis li permetem. Pot tenir moltes accions, pero el Club és nostre, de tots, no d'ell

#1.2 jordi, bcn, 03/10/2012 - 23:15

aquest home que es retiri i si vols fer el payasso que vagi a can barza que alla esta ple i un mes no hi passara res. els socis son els amos del club i ell no pinta res,.

#1.3 Raquel Duran, Balaguer, 04/10/2012 - 00:41

Qui paga mana, si li toqueu els ous al yayo ficarà un home de palla i llestos. Aquesta es la força d'un RESentiment.

#1.4 Gerard, Basilea, 04/10/2012 - 08:29

La Força d´una fregona !!!!

#1.5 Albert, Barcelona, 04/10/2012 - 09:13

Lamentablement Jordi R. pels que sou abonats o seugidors de l'espanyol a una SAD pinteu més aviat poc, perque el gruix de les accions està en molt poques mans....que a més, són els directius actuals. Mai podreu escollir lliurement un president. És trist però és aixi.

#1.6 jordi, bcn, 04/10/2012 - 15:22

raquelo duran mira tu i el el condal podrieu ser el nou espectacle per el descans a can farza duran i condal los amiguistos de los niños. un yayo i un travelo, ..como estan ustedes??? aixi guanyaries les primeres garrofes no?
SOM RCD LA FORÇA D'UN SENTIMENT
FCB MES QUE UN CLUB UN GRAN PUT ICLUB!

#1.7 Enric, Barcelona, 04/10/2012 - 16:00

#1.6

jordi
No soc especialment antiperico però si teniu problemes, no ens fiqueu pel mig. Si teniu uns Presidents de merda (ho dieu vosaltres, nos ja vam tenir Gaspart) us els mengeu vosaltres. I el poder eñ té el Dani i aquest, agradi o no. En majúscules si que sembla això del resentiment, si.

#1.8 jordi , bcn, 04/10/2012 - 17:50

albert: aquest es el cancer del snotreclub, que les majories de accions sols les tenen 2-3 personatges. es trist pero es aixi , i aixi mai farem res. et donc tota la rao