Publicidad
Deportes · 13 de Mayo de 2013. 16:07h.

Boicot al pasillo

Las peñas del Espanyol darán la espalda al Barça en el derbi de Cornellà-El Prat

Boicot al pasillo

Seguidores del Espanyol, de espaldas, en una foto de archivo

La Federación Catalana de Peñas del RCD Espanyol (FCPE) ha señalado en su cuenta de twitter que dará la espalda al pasillo que harán los jugadores blanquiazules a los del FC Barcelona dentro de dos jornadas de Liga en Cornellà-El Prat. También la Curva boicoteará el pasillo a los nuevos campeones del torneo de la regularidad.

"La FCPE y Curva RCDE se adhieren a la iniciativa #todosdeespaldas para el derby. Después del partido ante el Dépor explicaremos las razones", han indicado.

El presidente de la entidad, Joan Collet, señaló, tras confirmarse el título para los barcelonistas, que hacer el pasillo era "lógico". "Todos los equipos lo harán hasta que finalice la temporada y nosotros no queremos que haya debate en este tema", añadió.

Algunas peñas del club, sin embargo, son contrarias al pasillo y así, aparte del comunicado de la FCPE, la Peña Juvenil ha explicado que ellos también se pondrán de espaldas "como hicimos en la 1997-98".

Publicidad
Publicidad

78 Comentarios

Publicidad
#42 polaco, BARCELONA, 25/05/2013 - 21:43

JO, com a seguidor del BARÇA QUE LANY qebe que l'espanyol senbagi a segona

#41 Tamudinho, Barcelona, 21/05/2013 - 17:07

La veritat és que primer es va valorar engegar els aspersors quan passés el Barça. Després, no comparèixer. I per últim llençar bengales, però es van desestimar totes tres opcions per què ja les havia fet un club que va donant lliçons de #valors

#39 D'aquí, Girona, 14/05/2013 - 17:51

Pericos, la vostra única aspiració com afició és la de menystenir a l'etern rival, perquè esportivament sou uns eterns aspirants a Europa. Tot i que us compadeixo, amb aquest equip...

#38 LLUC, BARÇA more than a club, 14/05/2013 - 13:52

"LA FUERZA DE UN RESSENTIMIENTO" Però què ens importa als aficionats d´un club que mira i és admirat a Europa, un equip conegut arreu del món, lloat internacionalment, el número 1 Uefa i IFFHS, on hi juga el millor jugador mundial ... el que faci una SA Deportiva de l´extraradi de Barcelona ?

#38.2 Gerard, Basilea, 15/05/2013 - 11:28

Que l´importa a un empresari d´èxit, guapo, alt com jo l´opinió d´un pagafantas com tu?. De res.

#37 jose maria garrido sitjas, barcelona, 14/05/2013 - 10:36

fa gracia llegir les lliçons de catalanisme d´alguns cules....despres aixi valoran la `copa del seu pais` amb el equip B....us mereixeu el passadis....si pero un passadis de collejas!

#37.1 xavi, barcelona, 14/05/2013 - 13:04

la copa del meu país me la repamplinfla. Quan sigui un país de veritat amb una competició de veritat aleshores parlem. de moment la única copa que val és la d'espanya i la d'europa. Visca Catalunya lliure.

#37.2 eva, Girona, 14/05/2013 - 13:10

A mi m'agrada que el Girona guanyi la copa Catalunya i el barça guanyi la lliga contra els germans grans dels periquitos que son el real pudrid. I quan el Girona puji a primera, que el Girona guanyi la lliga també