Deportes · 18 de Diciembre de 2016. 22:52h.

Xenofobia en el Camp Nou

Aficionados del Barça comparan al Espanyol con "un negocio chino sin final feliz"

Xenofobia en el Camp Nou

Pancarta mostrada por la grada de animación del Camp Nou

La grada de animación en el Camp Nou ha comparado al Espanyol con un negocio chino "sin final feliz" durante el partido que el Barça y el Espanyol han disputado esta noche y que ha acabado con victoria azulgrana por 4-1.

"RCDE, primer negocio chino sin final feliz", decía la pancarta que han mostrado en un momento del partido para referirse al hecho de que el empresario chino Chen Yansheng es el accionista mayoritario y presidente del club blanquiazul. El mismo sector de la grada ha mostrado otra pancarta antes del inicio del partido con el lema "el orgullo de Barcelona".

Durante los 90 minutos del partido también se han podido escuchar insultos contra el Espanyol. "Odio al Espanyol", "puta Espanyol" o "periquito bastardo", han sido algunas de las consignas que han gritado los aficionados azulgranas que han asistido al estadio.

15 Comentarios

#9 Vulcano, Terrassa, 19/12/2016 - 20:12

De cafres, violents i impresentables n'hi ha a tots els estadis. Sóc soci del FCB l'Espanyol em cau bé i he anat sovint a Sarrià, a Montjuïc i només un cop a Cornellà, i en els dos primers estadis recordo molts càntics ofensius contra el Barça sense cap motiu o pancartes també ofensives i gro

#8 el talp venjador, Bcn, 19/12/2016 - 18:49

dir que aquesta pancarta és xenofòbia és d'estupids i fomentar el mal ambient . Es de mal gust,potser,però estem arribant a uns extrems que qualsevol cosa que es digui és xenofóbia.racisme,feixisme.Pobres pericos que mai han insultat al Barça!!

#7 mar, gava, 19/12/2016 - 16:57

Yo del Barça, pero hay que reconocer que con buena p... que bién se f...

#6 vila, Vila, 19/12/2016 - 12:47

Això és el que passa quan a casa dels pericos s'insulta una dona, la de Piqué, que no te res a veure amb el partit que es juga. Això si és greu, ficar-se amb qui no és pot defensar i no te res a veure amb el futbol. Que pot ser es pensaven que els hi sortiria gratis. Com diu aquell, sinó vols pol

#6.1 Funcional, bcn, 19/12/2016 - 15:01

Seria raro que no encontrases un justificante para consolarte de una escena tan vergonzosa como la del cochinillo.

#6.2 Saprissa , Sants , 19/12/2016 - 15:29

Sí vila si,todos te entendemos

#6.3 Culerdo, Basilea, 19/12/2016 - 15:48

Shakira era sòcia perica, podem parlar de camarades perfectament !

#5 Manolio, Barcelona, 19/12/2016 - 09:05

Dir que els aficionats blaugrana que han assistit a l'estadi han insultat als pericos és ficar a tots en el mateix sac i mentir promivent l'odi entre aficions.

#5.1 Saprissa, Sants, 19/12/2016 - 10:08

totalment d acord, a vegades hem fà vergonya tant victimisme per part perica.

#5.2 Rosa, Barcelona, 19/12/2016 - 20:46

No hay nada más vulgar y ordinario que ser del Barça. Cualquiera, todo quisqui lo es. Que poca personalidad, que predisposición a pertencer al rebaño.

#5.3 Kordi, Arenys de mar, 20/12/2016 - 09:26

Saprissa vergonya de k?
Si ets cule
K anessis a monjuich no vol dir k fossis perico.
Ja en aquells temps fins i tot el.mitic piruleta ja deia k erets un farssant i mira....TENIA RAO.
I SI SOC EL TRUMBO...OK?